בוגי התקפל • התוכנית להפרדה בין יהודים לפלסטינים בתחבורה – תדחה

    גואל ועקנין No Comments on בוגי התקפל • התוכנית להפרדה בין יהודים לפלסטינים בתחבורה – תדחה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) הורה שר הביטחון משה (בוגי) יעלון כי המינהל האזרחי יחל ביישום התוכנית להפרדה בין פלסטינים לישראלים באוטובוסים בשטחי יהודה ושומרון.

    הבוקר, גל של ביקורות נגד המיזם, בעקבות כך, נתניהו שוחח עם שר הביטחון יעלון והשניים סיכמו לדחות את ביצוע התוכנית למועד לא יודע.

    שר הפנים לשעבר גדעון סער צייץ הבוקר בטוויטר כי "ההחלטה על ההפרדה באוטובוסים שגויה וגורמת נזק חמור להתיישבות ביהודה ושומרון ולתדמיתה של ישראל בעולם. היא לא יכולה להישאר על כנה. כיוון שברור שההחלטה הזאת תבוטל – כדאי לעשות זאת מהר כדי למזער את הנזק החמור לישראל ולהתיישבות".

    קודם לכן הבוקר יו"ר הקואליציה יצחק הרצוג תקף אף הוא את ההחלטה ואמר כי "הפרדה בין פלסטינים ליהודים בתחבורה הציבורית היא השפלה מיותרת וכתם על פרצופם של המדינה ואזרחיה, שמן מיותר על מדורת השנאה לישראל בעולם".

    הרצוג הוסיף כי "זו עוד טעות של ראש ממשלה שנותן יד ונכנע להחלטה אומללה שאין בינה ובין ביטחון המדינה דבר. מוטב היה להימנע בעת הזו מצעדים שגורמים לנזק מיותר לשמה ותדמיתה של מדינת ישראל בעת כל כך רגישה. ישראל זקוקה בעת הזו למנהיגות שקולת דעת ואחראית ולא לפזיזות וכניעה".



    0 תגובות